„Széll Kálmán tér gépészeti rendszer átalakítása és egyéb munkálatok”

Hirdetés letöltése

Kapcsolódó képek

„Széll Kálmán tér gépészeti rendszer átalakítása és egyéb munkálatok” - Kép 1.

Pályázati felhívás

Helyszíni bejárás

Ajánlatkérő helyszíni bejárást tart az eljárásban.

FELHÍVJUK A TISZTELT GAZDASÁGI SZEREPLŐK FIGYELMÉT ARRA, HOGY A BEJÁRÁSON VALÓ RÉSZVÉTEL FELTÉTELE A PÁLYÁZATON INDULÁSNAK!

Felhívjuk Ajánlattevő figyelmét, hogy amennyiben az előzetesen meghirdetett helyszíni bejárás időpontja nem megfelelő, akkor legalább kettő (2) munkanappal a bejárás időpontja előtt jelezze írásban (somodi.krisztian@bfvk.hu) e-mai címre. Ajánlatkérő pótbejárást tarthat, a kérés elbírálásáról írásos értesítést küld.

Vállalkozó feladata és felelőssége a dokumentációban szerepeltetett mennyiségek és adatok helyszíni ellenőrzése.

A helyszíni bejárás időpontja: 2025. március 28. napján, 12 óra 00 perc

A helyszíni bejárás helye: 1024, Budapest, Széll Kálmán tér (13143/1.) szám alatti ingatlanok (Támfal/Szolgáltató épület). A helyszíni bejáráson Budapest Főváros Vagyonkezelő Központ Zrt.-t képviseli és a helyszíni bejárást vezeti Bartal-Vaskó Mónika projektmenedzser munkatársunk, aki a +36 20 234-1698 -es telefonszámon érhető el.

Kérjük a helyszíni bejáráson résztvevő képviselőket, hogy a helyszíni bejárásra annak megkezdése előtt kellő időben - legalább 5 perccel kezdés előtt - érkezzenek, a bejárásra érkezők 1024, Budapest, Széll Kálmán tér (13143/1.) szám alatti ingatlan (Támfal/Szolgáltató épület) szám alatti ingatlan bejárata előtt találkoznak, és onnan indulnak a bejárásra.


Leírás

 

Tisztelt Gazdasági Szereplő!

A BFVK Zrt. pályázatot hirdet   „Széll Kálmán tér gépészeti rendszer átalakítása és egyéb munkálatok” tárgyban.

Kérjük, hogy amennyiben érdeklődnek a pályázat iránt, a felhívásban szereplő feltételek mellett 2025. április 04. napja, 14:00 óráig juttassák el részünkre.

Ajánlattevőknek ajánlataikat elektronikus úton (e-mailben) kell megküldeniük Ajánlatkérő részére a kozbeszerzes@bfvk.hu email címre.

FELHÍVJUK A TISZTELT AJÁNLATTEVŐK FIGYELMÉT, HOGY A HELYSZÍNI BEJÁRÁSON TÖRTÉNŐ RÉSZVÉTEL KÖTELEZŐ; AZ ÉRVÉNYES AJÁNLATTÉTEL FELTÉTELE!

BENYÚJTANDÓ DOKUMENTUMOK:

254F_05_0_Szél_K_gépészeti_rendszer_átalakítás_Vállalkozási_szerződés_honlap

254F_05_00_Széll_K_gépészeti_rendszer_átalakítás_Pályázati_kiírás_honlap

254F_05_1_Széll_K_gépészeti_rendszer_átalakítás_Felolvasólap_1 sz mell_

254F_05_02_Széll_K_gépészeti rsz átalalkítás_ÁRAZATLAN_Költségvetés_2sz mell

254F_05_3_Széll_K_téri_gépészeti_átalakításokhoz_Műszaki_leírás_3sz mell_honlap

254F_05_4_Széll_K_gépészeti_rendszer_átalakítás_Nyilatkozatok_4 sz mell_

Az elektronikusan benyújtott ajánlatokra vonatkozó követelmények:

  1. Az e-mail tárgyában kérjük, minden esetben szíveskedjenek feltüntetni a pályázat tárgyát.
  2. Ajánlataikat kérjük, LEHETŐSÉG SZERINT a benyújtási határidő előtti félórás időintervallumban küldjék meg számunkra.
  3. Az e-mail csatolmányai az alábbi fájlok legyenek: árazott költségvetés(ek) .xls fájlként csatolva, valamint az aláírt ajánlat szkennelt változata egy darab pdf fájlként (fontos, hogy ez a pdf fájl tartalmazza a pályázati kiírás 3. pontjában található összes dokumentumot – nyilatkozatok, felolvasólap, aláírási címpéldány – valamint az árazott költségvetés(ek) kinyomtatott, aláírt, majd visszaszkennelt változatát is)
  4. Kérjük, szíveskedjenek kézbesítési és olvasási értesítést kérni az elküldött e-mailhez, hogy tudomást szerezzenek róla, hogy ajánlatuk biztosan megérkezett hozzánk.
  5. Az ajánlatokat Ajánlatkérő minden esetben a benyújtási határidő letelte után nyitja meg, ezt az olvasási értesítés visszaküldésének időpontja igazolja.
  6. Amennyiben nem kapnak visszaigazolást a megnyitásról, pedig az beállításra került, abban az esetben haladéktalanul értesítsék a beszerzési iroda munkatársát az somodi.krisztian@bfvk.hu e-mail címen.
  7. Az eljárással kapcsolatos kérdéseiket kérjük minden esetben a kiírásban is látható módon, e-mailben tegyék fel.

Megértésüket és közreműködésüket ezúton is nagyon köszönjük.


Kapcsolatfelvételi adatok

Kapcsolattartó: Somodi Krisztián Gyula beszerző
E-mail cím: somodi.krisztian@bfvk.hu
Telefonszám: +36202381151
Ajánlat beadási határideje: 2025-04-04 14:00:00


Vissza az előző oldalra