Felvonók Fővizsgálata 2025

Hirdetés letöltése

Kapcsolódó képek

Felvonók Fővizsgálata 2025 - Kép 1.

Pályázati felhívás

Tisztelt Gazdasági Szereplő!

 

A BFVK Zrt. pályázatot hirdet   „A BFVK Zrt., mint üzemeltető kezelésében lévő felvonó berendezések biztonságtechnikai vizsgálata és karbantartás ellenőrzése 2025. évben” tárgyban.

Kérjük, hogy amennyiben érdeklődnek a pályázat iránt, a felhívásban szereplő feltételek mellett ajánlatukat 2025. január 30. napján 10:00 óráig juttassák el részünkre.

Ajánlattevőknek ajánlataikat elektronikus úton (e-mailben) kell megküldeniük Ajánlatkérő részére a kozbeszerzes@bfvk.hu email címre.

A dokumentumok az alábbi helyen is elérhetőek:  

Az elektronikusan benyújtott ajánlatokra vonatkozó követelmények:

  1. Az e-mail tárgyában kérjük, minden esetben szíveskedjenek feltüntetni a pályázat tárgyát.
  2. Ajánlataikat kérjük, LEHETŐSÉG SZERINT a benyújtási határidő előtti félórás időintervallumban küldjék meg számunkra.
  3. Az e-mail csatolmányai az alábbi fájlok legyenek: árazott költségvetés(ek) .xls fájlként csatolva, valamint az aláírt ajánlat szkennelt változata egy darab pdf fájlként (fontos, hogy ez a pdf fájl tartalmazza a pályázati kiírás 3. pontjában található összes dokumentumot – nyilatkozatok, felolvasólap, aláírási címpéldány – valamint az árazott költségvetés(ek) kinyomtatott, aláírt, majd visszaszkennelt változatát is)
  4. Kérjük, szíveskedjenek kézbesítési és olvasási értesítést kérni az elküldött e-mailhez, hogy tudomást szerezzenek róla, hogy ajánlatuk biztosan megérkezett hozzánk.
  5. Az ajánlatokat Ajánlatkérő minden esetben a benyújtási határidő letelte után nyitja meg, ezt az olvasási értesítés visszaküldésének időpontja igazolja.
  6. Amennyiben nem kapnak visszaigazolást a megnyitásról, pedig az beállításra került, abban az esetben haladéktalanul értesítsék a beszerzési iroda munkatársát az somodi.krisztian@bfvk.hu e-mail címen.
  7. Az eljárással kapcsolatos kérdéseiket kérjük minden esetben a kiírásban is látható módon, e-mailben tegyék fel.

Megértésüket és közreműködésüket ezúton is nagyon köszönjük.


Leírás

Tisztelt Gazdasági Szereplő!

A BFVK Zrt. pályázatot hirdet   „A BFVK Zrt., mint üzemeltető kezelésében lévő felvonó berendezések biztonságtechnikai vizsgálata és karbantartás ellenőrzése 2025. évben” tárgyban.

Kérjük, hogy amennyiben érdeklődnek a pályázat iránt, a felhívásban szereplő feltételek mellett ajánlatukat 2025. január 30. napján 10:00 óráig juttassák el részünkre.

Ajánlattevőknek ajánlataikat elektronikus úton (e-mailben) kell megküldeniük Ajánlatkérő részére a kozbeszerzes@bfvk.hu email címre.

Ajánlattételi dokumentumok:

242_01_00_Felvonók fővizsgálata 2025_Pályázati_kiírás_honlapra

242_02_Felvonók_fővizsgálata_2025_Vállalkozási_keretszerződés_tervezet_honlapra

242_2_1_Felvonók fővizsgálata 2025_Felolvasólap_1sz_

242_01_02_Felvonók fővizsgálata_árazatlan_kv_Árajánlat_2sz

242_01_03_Felvonók_fővizsgálata_Műszaki_tartalom_honlapra

242_1_4_Felvonók fővizsgálata 2024_Nyilatkozatminták_4 sz mell_

Az elektronikusan benyújtott ajánlatokra vonatkozó követelmények:

  1. Az e-mail tárgyában kérjük, minden esetben szíveskedjenek feltüntetni a pályázat tárgyát.
  2. Ajánlataikat kérjük, LEHETŐSÉG SZERINT a benyújtási határidő előtti félórás időintervallumban küldjék meg számunkra.
  3. Az e-mail csatolmányai az alábbi fájlok legyenek: árazott költségvetés(ek) .xls fájlként csatolva, valamint az aláírt ajánlat szkennelt változata egy darab pdf fájlként (fontos, hogy ez a pdf fájl tartalmazza a pályázati kiírás 3. pontjában található összes dokumentumot – nyilatkozatok, felolvasólap, aláírási címpéldány – valamint az árazott költségvetés(ek) kinyomtatott, aláírt, majd visszaszkennelt változatát is)
  4. Kérjük, szíveskedjenek kézbesítési és olvasási értesítést kérni az elküldött e-mailhez, hogy tudomást szerezzenek róla, hogy ajánlatuk biztosan megérkezett hozzánk.
  5. Az ajánlatokat Ajánlatkérő minden esetben a benyújtási határidő letelte után nyitja meg, ezt az olvasási értesítés visszaküldésének időpontja igazolja.
  6. Amennyiben nem kapnak visszaigazolást a megnyitásról, pedig az beállításra került, abban az esetben haladéktalanul értesítsék a beszerzési iroda munkatársát az somodi.krisztian@bfvk.hu e-mail címen.
  7. Az eljárással kapcsolatos kérdéseiket kérjük minden esetben a kiírásban is látható módon, e-mailben tegyék fel.

Megértésüket és közreműködésüket ezúton is nagyon köszönjük.


Kapcsolatfelvételi adatok

Kapcsolattartó: Somodi Krisztián Gyula beszerző
E-mail cím: somodi.krisztian@bfvk.hu
Telefonszám: +36202381151
Ajánlat beadási határideje: 2025-01-30 10:00:00


Vissza az előző oldalra